Umami bitters

Umami bitters

Umami bitters

V bitters Umami naleznete pečlivě vybrané, a tedy ty nejkvalitnější suroviny z celého Japonska jako čepelatka, vločky bonito (hoblinky sušeného tuňáka) a sušené houby shiitake, které obsahují nejvíce umami chuti. Tyto ingredience jsou doplněny ještě o chuť citrusu. Výrobce zvolil takové poměry, aby dosáhl dokonale vyváženého produktu.

Detail:

Japonské ostrovy se rozpínají od severu k jihu a jsou tvořeny horskými masivy, pobřežními oblastmi i malými vesničkami. Stejně jako místní příroda je bohatá i místní gastronomie, kterou zastřešuje pojem washoku (japonsky „jídlo“). Washoku také znamená harmonickou kombinaci ingrediencí tak, aby vznikl nejen výživný, ale i oku lahodící pokrm. Místní prostředí dalo také vzniknout mnoha zajímavým ingrediencím, mimo jiné i Japanese Bitters. První japonské domácí aromatické bitters jsou vyráběné výhradně z japonských surovin, přičemž maximálně využívají jejich potenciálu a čerstvosti. V poslední době zažívají koktejlové bitters boom po celém světě.

Chuťový profil: 

Jedná o méně hořký bitter, který v sobě ukrývá nejrůznější asijské omáčky, citrus a rybí ingredience, proto je vhodný třeba do Old Fashioned či Bloody Mary.

Výrobce / dovozce: 

Majitelem The Japanese Bitters je Yuki Yamazaki. Ten má za sebou cenné zkušenosti, především jako brand ambassador značky Bobby‘s Gin pro Asii. Jeho snem však bylo založit vlastní značku prémiových bitters. Během zemětřesení v Japonsku v roce 2011 uspořádala japonská ambasáda v Torontu charitativní akci, na které Yuki Yamazaki nabízel koktejly namíchané za použití různých japonských ingrediencí. Vzbudil tím zájem místních medií a díky tomu se také poprvé začal rýsovat jeho vlastní produkt. V roce 2015 navštívil palírnu Herman Jansen v nizozemském Shiedamu. Po návratu do Japonska využil všechny své nabyté zkušenosti a znalosti k nastartování vlastní produkce bitters. Za podpory palírny Honbo také získal vlastní licenci na produkci alkoholu.

Druhým mužem, který stojí za podobou The Japanese Bitters, je designer Tetsuya Sagara. Z jeho rukou pochází design balení The Japanese Bitters, který vzniká ruční malbou štětcem a na japonský papír.

www.japanese-cocktail-creation.com

Značka The Japanese Bitters
Výrobce The Japanese Bitters
Země původu Japonsko
Obsah alkoholu 27 %
Obsah 0,1 l

Kde koupit?

www.maneo.cz